Cause you are my heaven

Eller nåt sånt. Veckan har återigen flugit förbi och imorgon är det fredag igen. Det har pendlat mellan 30 och 35 grader här i veckan, och tro inte att jag klagar, men fy fan vad varmt. Man blir sjöblöt av att gå utanför dörren typ. Eller ja, lite överdrift var väl det där men det är svettigt kan jag säga. Så skrattade M åt mig när jag sa att jag tyckte det var aaasvarmt och sa att det här var bara början. Yay. Har iaf blivit några soltimmar den här veckan, skönt!

Idag är det lite molnigare och under 25 grader, tror jag. Kanske runt 20. Ikväll ska jag och Daniela på zumba (skoj!) och imorgon ska jag se filmen 17 again på bio med Malin.  Kuuul. Förresten så har min kropp ännu inte anpassat sig efter tidsskillnad. Jävla jetlag!

Igår, asgulligt, kom Daniela hem till mig en sväng så hade hon köpt födelsedagspresent åt mig. Ett jättefint armband och ett par örhängen :) Hennes födelsedag var i februari och igår fick hon sin present. Jag är fan sämst. Men hon blev glad över att få en "svensk" scarf och då är ju det bra. Gav även bort ett gäng bilpåsar (godiset, ni vet?) och det blev hon glad över också. Tur det.

Adjöken, fröken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0