Annars så

Sitter här nu, barnen sitter bakom mig och leker med Play-Doh. Jag gör Miaos läxor och förstår först nu hur Josefin kände sig. Men jag satt med henne iaf och vi brukade äta godis samtidigt. Det underlättar ju.

För tillfället så läser jag The Fear of Losing a Culture, asspännande. Eller? Men vad gör man inte för att ens kinesiska vän ska få stanna i Amerika-erika förevigt? Jag är allt en riktig kompis, jag.

Var väl bara det jag ville säga. För att få en liten paus i mitt "pluggande". Kan även tillägga att det fina vädret är som bortblåst just nu. Bara mulet och mulet och mulet. TRÖK. Vill ha tillbaka förra veckans väder. Kan tycka mig se solen ibland men den försvinner snabbt igen. Typiskt.

Nu återgår jag till att skriva rapporter. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0