Hufvudstaden, once again.

Här sitter jag, i Stockholm och sitter. Ett par glas vin och en öl har hunnit slinka ner och jag mår jävligt bra. Inga bekymmer i hela världen.

Fick reda på att det var ett plan bokat till mig den tionde november. Det är snart. Blir det nu så att jag skulle få ett visum när jag är på ambassaden på tisdag så åker jag alltså sex dagar senare. Det känns lite galet, sådär. Blev dock väldigt, väldigt glad att min love, johannsingen, kan komma hem sista helgen jag befinner mig i Sverige. Det känns rätt så great. Nu hoppas jag mer än allt på denna jord (faktiskt!) att jag ska få det där jävla visumet så att jag äntligen kan komma iväg till varmare breddgrader och ett betydligt hårdare liv, tror jag.

Ja, som sagt så befinner jag mig ju i vår huvudstad. Orsaken till att jag åkte hit till att börja med var att jag och min älskade lillasyster skulle se Turnén 2008. Sagt och gjort, så gjorde vi det. Intiman med Özz. Soran, Måns Möller och min alldeles egen, I wish, Björn Gustafsson. Det var galet, galet, galet roligt. Japp, det var det. Och min lillasyster, mamma och pappa är bäst <3

Ikväll blir det erotikmässa med systrarna Lindberg. Mysigt as hell. Nu ska jag springa ner på hemköp eller ica eeller vad fan det är och handla nåt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0