Ambassaden!

Shit. På tisdag ska jag till amerikanska ambassaden och få mitt visum. Känns för första gången på länge som att det här verkligen kommer att bli av. Gud, vad jag hoppas att det kommer bli av. Jag blev alldels upprymd och nervös av det här, känner jag. Det blir säkert asbra. Jag hoppas att det inte skiter sig. Då blir jag ledsen.

Åker ner till sthlm redan på onsdag för att titta på älsklingsbjörn <3<3<3 Ja, jag blir lite smått fjortisaktig när det kommer till honom men det är inget jag kan göra något åt. Tyvärr. Skitsamma. La familja åker ner och det blir en liten hotellvistele. MYS :D Dom åker hem på torsdag och jag stannar kvar till typ lördag.. eller nåt sånt. Blir ett jävla åkande fram och tillbaka till hufvudstaden nu. Men det är totally worth it.

AAAAAAAh. vad nervös jag blev. Nu kommer jag inte kunna sova inatt, säkert. Men det gör inget, för jag är ju arbetslös.

PUSSIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0