Sovmorgon.

Ibland får man själv bestämma när man ska ta en sovmorgon och jag tyckte faktiskt att jag var värd det imorse. Så därför skippade jag förmiddan och började ett. Sjukt skönt. Innan det tog jag och Josefin en tripp ner på stan och käkade frulle där, fetamacka. MUMMA !

Jag kan inte fatta att jag ska till Rhodos om typ en vecka ! Det ska bli så stört roligt. Och solhatten ska absolut med, den kommer användas flitigt. Trök att brudgäng nr 2 åker på lördag och att vi inte kommer ses på två veckor. Det tycker jag är lite ledsamt. 

Nu måste jag plugga arslet av mig om jag ska hinna med alla grejer. Så nu blir det stressplugg och sen blir det lite dömning. 

JUST DET! Jag har fått sommarjobb :D hihi.

Adjöken.

Kommentarer
Postat av: J-lovah

du kommer sakna ihjäl dig efter mig!

2008-05-08 @ 17:25:55
URL: http://lidicrous.blogg.se
Postat av: Gertrud

töntigt med sommarjobb förstår du väl.

2008-05-08 @ 20:20:36
URL: http://kokabom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0