Nu är det nära.

På söndag åker vi verkligen. Känns konstigt att vi kommer åka till ett ställe där man kan ha shorts och typ bikini på sig. Men fan vad skönt det ska bli! Har varit och planerat lite med brudarna nu, fast så mycket planering blev det ändå inte. Vi lyssnade mest på musik och kände oss allmänt laddade. Plus att vi fick världens bästa present av Annes mamma, hon är så gullig :)

Nu är jag klar med ALLT i skolan. Trodde aldrig att jag skulle känna ångest över att inte ha något kvar, men det gör jag. Det känns askonstigt att jag aldrig mer kommer skriva en svenskauppsats eller göra ett naturkunskapsprov. Jag blir nästan lite ledsen. Det känns lite vuxet faktiskt. Nu ska man liksom ut i livet och jobba. Vettefan om man är redo för det men det är inte så mycket att göra. Gilla läget, typ.

Jaja, nu försöker jag packa lite i alla fall. Utan min mamma. Jag lovar att jag kommer glömma passet eller nåt annat asviktigt. Jag är inte den mest ordningssamme i världen, om jag ska vara ärlig. Men den här gången ska jag tänka igenom allt noggrannt och så... jag kommer ändå glömma nåt.

Jag gav mitt första röda kort igår. Det var typ ascoolt. Jag kände mig ascool, i alla fall. Ni som intresserade er av det kan ju skriva ner det nånstans.

TACK ELON. För att du har gjort min blogg så fin. Du är allt en pärla, du, gertan. Näpp, nu ska jag återgå till min packning. Jag måste intala mig själv att det här kommer gå bra. Det gör det säkert. Eller hur?

Adjöken.

Kommentarer
Postat av: Johannsingen

annsingen! I totally miss you! dags att komma hem till äckliga sverige och vara emo med mig igen. det är helt lönlöst att vara det själv.

2008-05-21 @ 22:36:20
Postat av: Malin

jag vill höra allt om röda kortet när du kommer hem ;D

2008-05-21 @ 22:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0