En tanke i natten.

Shit, vad jobbigt. Nu drog mina kära vänner till Kreta och när dom kommer hem drar jag till Rhodos. TVÅ veckor utan att vi ens pratar med varandra. Det blir lite svårt, faktiskt. Inget festande med dom , inget värdelöst telefonprat och inga emostunder. Det är så att jag blir ledsen i ögat. Jag må vara en aning full nu och faktiskt så har jag lite halvt fyllehicka men STILL, det blir tvååååå långa veckor utan johannsingen, puppan och bettan.

Men snart åker även jag med andra vänner, som är minst lika bra. Jag hoppas att vi får det stört roligt. Jag har mina små funderingar på att komma hem med en tatuering nånstans på kroppen. Det får väl bli en spännande  överraskning för omgivningen, helt enkelt.

Jag och Elin ska bo i Johannas lägenhet under hennes utlandsvistelse. Det kommer bli mysigt. Gitarrspelande till fyra på natten och cola och godis. Det kan knappt bli bättre. Nä, nu ska jag sova så att jag orkar upp imorrn. Ska nämligen se Elins fotoutställning och checka lite fotboll imorrn. SPÄNNANDE!

God natt och adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0